Kampanie
Google Ads
Skuteczna reklama Twojej firmy w Google!
Ile to kosztuje?
Moja oferta skierowana jest zarówno do osób, które pierwszy raz chcą uruchomić kampanię reklamową w Google Ads oraz tych, które szukają osoby do prowadzenia już działającej kampanii.
Obok znajdziesz koszty podstawowe, a jeśli chcesz poznać ceny za inne usługi kliknij przycisk Zobacz pełny cennik.
Płacisz tylko za usługi, których potrzebujesz.
Nie wiesz jakich usług oprócz prowadzenia kampanii potrzebujesz? Skontaktuj się ze mną.
350 zł
Koszt prowadzenia
jednej kampanii miesięcznie.
Rabaty przy większej ilości kampanii.
Kampanie
Koszt konfiguracji konta reklamowego Google Ads | 150 zł |
Koszt konfiguracji jednej kampanii | 300 zł |
Koszt prowadzenia jednej kampanii miesięcznie | 350 zł |
Strona Landing Page
Stworzenie prostego landing page z danymi kontaktowymi. Bez systemu CMS. |
100 zł |
Stworzenie prostej landing page typu one page z 2-3 sekcjami oferty w oparciu o system do samodzielnego zarządzania treścią CMS z wizualnym edytorem szablonów i treści (licencja dożywotnia lifetime license). | 700 zł |
Stworzenie większej landing page typu one page z 4-10 sekcjami oferty w oparciu o system do samodzielnego zarządzania treścią CMS z wizualnym edytorem szablonów i treści (licencja dożywotnia lifetime license). | 1500 zł |
Narzędzia analityczne
Konfiguracja Google Analytics z wykorzystaniem Google Tag Manager (podpięcie Google Analytics, konfiguracja zdarzeń konwersji) |
350 zł |
Konfiguracja grup odbiorców | 80 zł |
Konfiguracja raportów niestandardowych (zdarzenia kliknięcia w nawigację, poziom przewinięcia strony, raport skuteczności kampanii) |
150 zł |
Za co płacisz?
- Dobór odpowiednich słów kluczowych i ich optymalizacja w czasie trwania kampanii.
- Stworzenie angażujących reklam, które odpowiadają na potrzeby klientów.
- Codzienne monitorowanie i analiza efektywności kampanii reklamowej.
- Codzienna analiza statystyk ruchu i zachowań użytkowników pozyskanych z reklam.
- Ciągła optymalizacja kampanii aby uzyskać jak największe korzyści przy ustalonym budżecie.
- Stałe poszukiwanie i testowanie pomysłów, które mogą dać dodatkowe efekty.
Transparentność
Wszystkie działania prowadzone są na koncie klienta.
Masz dostęp do surowych i nieprzetworzonych danych bez koloryzowania i naciągania statystyk.
Otrzymasz ode mnie wskazówki jak czytać raporty i gdzie szukać informacji o faktycznym stanie i skuteczności kampanii.
Jeśli będziesz mieć pytania bądź wątpliwości odpowiem na nie od razu, bez czekania. Nie prowadzę wielu kampanii i mam czas dla każdego klienta.

Komunikacja
Jestem w stałym kontakcie z każdym klientem, by być na bieżąco i odpowiednio reagować.
Nie wszystkie dane można zmierzyć dlatego będę Cię pytał jak subiektywnie oceniasz skuteczność.
Przekażę Ci wskazówki o co pytać osoby zainteresowane twoimi usługami bądź produktami aby tę wiedzę wykorzystać do optymalizacji kampanii.
Będziemy się komunikować najwygodniejszym dla ciebie narzędziem, przez Whatsap, Messenger mailowo, bądź telefonicznie.
Preferuję formę pisaną gdyż szybciej można wrócić do wcześniejszych rozmów, a ponadto często załączam zrzuty ekranu.

Najczęstsze pytania
- Na czym polega prowadzenie kampanii Google Ads?
Prowadzenie kampanii Google Ads polega na kompleksowej obsłudze kampanii reklamowej.
Zakres prac obejmuje zazwyczaj:
- ustalanie celów kampanii i dobór odpowiednich narzędzi Google do jego realizacji,
- planowanie i tworzenie kampanii reklamowych,
- stworzenie angażujących reklam, które odpowiadają na potrzeby klientów,
- dobór odpowiednich słów kluczowych i ich optymalizacja w czasie trwania kampanii,
- codzienne monitorowanie i analiza efektywności kampanii reklamowej,
- codzienna analiza statystyk ruchu i zachowań użytkowników pozyskanych z reklam,
- ciągła optymalizacja kampanii aby uzyskać jak największe korzyści przy ustalonym budżecie,
- pomoc w interpretowaniu wyników kampanii z wykorzystaniem raportów dostępnych w koncie reklamowym Google,
- stałe poszukiwanie i testowanie pomysłów, które mogą dać dodatkowe efekty.
Niektóre z wymienionych tutaj pozycji zostały wydzielone jako osobne usługi i znajdują się w cenniku.
- Kiedy płacę za prowadzenie kampanii i z kim się rozliczam?
Za prowadzenie kampanii płacisz firmie MKDES z góry na podstawie faktury proforma.
- Kiedy płacę za emisję reklam i z kim się rozliczam?
Za emisję reklam płacisz bezpośrednio firmie Google.
Z Google rozliczasz się za kliknięcia i zazwyczaj wygląda to tak, że Google ustala limit kwoty kredytu po której osiągnięciu pobiera środki z karty kredytowej bądź takiej do płacenia w Internecie i wystawia fakturę.
Do faktur i historii płatności masz dostęp w panelu administracyjnym konta reklamowego w Google.
- Czy jest umowa i na jaki czas?
Cenię sobie elastyczność i dlatego nie wiążę klientów żadnymi umowami.
- Ile kosztuje Google Ads?
Całkowity koszt reklam w miesiącu jest sumą:
- kosztu za prowadzenie kampanii (MKDES),
- i kosztów za emisję reklam (Google).
Koszt prowadzenia kampanii jest stały.
Koszt emisji reklam przez Google nie jest ściśle ustalony. Google w regulaminie wskazuje, że powinien wynosić średnio (ilość dni w miesiącu) * (budżet dzienny) z ok. 20% widełkami.
- Jaki budżet muszę przeznaczyć na reklamy Google Ads?
Zgodnie z definicją Google, to reklamodawca decyduje ile chce wydać dziennie na reklamy.
Budżet dzienny powinien stanowić iloczyn (stawka za kliknięcie za słowo kluczowe) * (ilość kliknięć w reklamę, które chcesz uzyskać).
Szacowaną stawkę za kliknięcie i całkowitą ilość wyszukiwań danego słowa kluczowego można sprawdzić bezpłatnie na stronie https://ads.google.com/
Optymalny budżet powinien wygenerować istotny wartościowy ruch. Po kilku dniach trwania kampanii system reklamowy Google wskaże optymalne wartości budżetu. Dodatkowo będzie wiadomo jak kampania wypada na tle konkurencji i jaki ma udział w ruchu całkowitym.
Budżet kampanii można modyfikować w dowolnej chwili. Mając pierwsze dane będzie można podjąć decyzje o optymalizacji budżetu.
- Czy zapłacę za samo wyświetlenie reklamy?
Za wyświetlenie reklamy Google nie pobiera opłat.
System jednak drastycznie ogranicza zasięg kampanii, które nie generują kliknięć w reklamy.
- Kto będzie zajmować się moimi reklamami?
Twoją kampanią reklamową będę zajmował się osobiście.
Nie zlecam prac podwykonawcom.
- Kiedy zobaczę pierwsze efekty kampanii?
Teoretycznie od pierwszego dnia od uruchomienia kampanii powinny być widoczne efekty.
W praktyce na prawidłowe efekty trzeba poczekać dłużej.
Zazwyczaj po ok. 3 miesiącach uzyskiwane efekty powinny być ustabilizowane i przewidywalne.
- Jak często otrzymam raport z kampanii?
Nie tworzę raportów, nie ma takiej potrzeby.
Wszystkie działania prowadzone są na koncie klienta.
Masz dostęp do surowych i nieprzetworzonych danych bez koloryzowania i naciągania statystyk.
Otrzymasz ode mnie wskazówki jak czytać raporty i gdzie szukać informacji o faktycznym stanie i skuteczności kampanii.
Jeśli będziesz mieć pytania bądź wątpliwości odpowiem na nie od razu, bez czekania. Nie prowadzę wielu kampanii i mam czas dla każdego klienta.
- Czy będę mieć dostęp do konta reklamowego Google Ads?
Konto jest własnością klienta.
Klient posiada pełny dostęp administracyjny i właścicielski do konta reklamowego Google Ads.
W każdej chwili klient może zrezygnować z moich usług i zablokować dostęp do zasobów.
- Jakie zadania nie wchodzą w cenę usługi?
Nie pośredniczę w opłacaniu budżetu reklamowego do Google. Pod konto reklamowe podpięta jest metoda płatności ze zdefiniowaną kartą kredytową bądź taką do płacenia w Internecie i Google z niej pobiera środki na emisję reklam.
Nie pośredniczę w przesyłaniu faktur od Google. Na koncie reklamowym znajduje się panel pod którym dostępne są do pobrania wszystkie wystawiane przez Google faktury.
NIP: 8311461049
REGON: 731657205